Saturday, 10 November 2018

გაკვეთილის გეგმა


 გაკვეთილის გეგმის ფორმა
მასწავლებლის სახელი ,გვარი,პირადინომერი-ივდითპეტრიაშვილი  35001037449
საგანი- ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური/კლასი:დაწყებითი საფეხური/ Iკლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა : 25
გაკვეთილის თემა : ბერიკაცი და ნამყენი
გაკვეთილის მიზანი:
ქართ.დაწყ.(I).2.მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა, გაგება-გააზრება და გადმოცემა.
·         ამოიცნობს ტექსტის თემას;
ქართ.დაწყ.(I).7
მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
  • კითხვის უნარ ჩვევის განვითარება. კითხვა ხმამაღლა მთლიანი სიტყვებით ან დამარცვლით.
  • კითხვა-პასუხის ჩვევის გამომუშავება.
  • ბერიკაცის დახასიათება.
  • ხმოვნებისა და თანხმოვნების ერთმანეთისაგან გარჩევა.
  • მარტივი წინადადებების შედგენა ახალი ლექსიკური ერთეულების გამოყენებით.
      .აღწერს და ახასიათებს პერსონაჟს თვალსაჩინო ნიშნების მიხედვით;
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებულიმეთოდი/ მეთოდები
კლასისორგანიზებისფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1
Aფაზა
კლასისორგანიზება(ამოვიკითხავთ სიას)
წინარე ცოდნის შემოწმება
გამოწვევის კითხვები:
1)წელიწადის რა დროა?
2)რა ხდება გაზაფხულზე სოფლად?
3)რა
სამუშაოებს ატარებენ გლეხები სოფლად?
4)თქვენ თუ დაგირგავთ ხე?
5)უფროსებს თუ დაკვირვებიხართ როგორ რგავენ ხეს?
6)ხილის გასხვლა თუ გინახავთ?
სურათის ახსნა
მოსწავლეები აკვირდებიან სურათს და გამოთქვამენ საკუთარ აზრს ამ სურათის შესახებ.გამოვიყენებთ თამაშს „მასწავლებელი კალამი“




კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი













მთელი კლასი
















წიგნი,დაფა,ცარცი
1წთ


3წთ











3წთ
2
Bფაზა
ტექსტის რეალიზება
წავიკითხავ ახალ ტექსტს და ავხსნი ახალ სიტყვებს.შემდეგ გაგრძელების პრინციპით წაიკითხავენ მოსწავლეები.დავსვამ კითხვებს გაკვეთილის ირგვლივ თუ რამდენად გაიგეს გაკვეთილი.
u  რას ამყნობდა ბერიკაცი?
u  რა არის მყნობა?
u  ვინ მივიდა ბერიკაცთან?
u  რა ჰკითხა ბავშვმა ბერიკაცს?
u  რა უპასუხა ბერიკაცმა?


კითხვა-პასუხი
მთელიკლასი
წიგნი
7წთ
3
ასოციაციურირუკა
დაახასიათონ როგორია ბერიკაცი
u  ვაჩვენებთ პრეზენტაციას როგორ ხდება მყნობა
u   
u  წუთ შესვენება:ლექსი თითებზე






u  ჯგუფური სამუშაო
u  ჯგუფი 1
u  ამოიწერეთ ხმოვნები: ბერიკაცი ბაღში მსხალს ამყნობდა.
u  ჯგუფი 2
u  ამოიწერეთ თანხმოვნები:
u  ნამყენი გაიზარდა და შემოდგომაზე კარგი მსხალი დაისხა.
ჯგუფური სამუშაოს შეფასება


დაფასთანმუშაობა



ადგილზე ამოძრავებენ თითებს

მთელიკლასი



მთელი კლასი





ჯგუფური
ცარცი

კომპიუტერი








თაბახისფურცელი,კალამი
4წთ

4წთ



1წთ





3წთ










3წთ
4
Cფაზა
შეჯამება
შევაჯამოთ დღევანდელი გაკვეთილი.
რა განვიხილეთ დღევანდელ გაკვეთილზე?
რა იყო ჩვენი გაკვეთილის მიზანი?





4წთ
5
საშინაო დავალება
ტექსტი კითხვით.კითვებზე პასუხი წერილობით.გავაფერადოთ მსხლის ხე. დანართი 2
წერენ საშინაოდავალების რვეულებში
ინდივიდუალური
წიგნი,დავალების რვეული,კალამი
2წთ

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და ადეკვატურად აღიქვას მარტივი ინფორმაცია; შეუძლია სწორად რეაგირება ნაცნობ სამეტყველო სიტუაციებში.

ქართ. I. 14.

მოსწავლეს შეუძლია მარტივი წინადადებების შედგენა ნაცნობ თემებზე.. I. 10.



ქართ. I. 5.

შეფასება:განმავითარებელი,სიტყვიერი კომენტარი


1 comment:

  1. ტრენინგი იყო საინტერესო და მრავალფეროვანი.ვიმუშავეთ გაკვეთილის გეგმის შედგენაზე,საპრეზენტაციო მასალის გამზადებაზე,პროექტზე,ბლოგის შექმნაზე,ასევე ბლოგზე მასალების ატვირთვაზე.ეს ყველაფერი გამომადგება გაკვეთილზე.ამით ჩემი მოსწავლეები იქნებიან უფრო გახალისებულები.ჩემი გაკვეთილიც იქნება საინტერესო.

    ReplyDelete